به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالعلی دربندی زاده اضافه کرد : این مصوبات پس از تایید هیات مدیره ، شورای سازمان تاکسی رانی و فرمانداری در قالب نرخ نامه در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد .
دربندی زاده افزود : رانندگان تاکسی برای آگاهی مسافران از کرایه ها موظفند ، نرخ نامه را در خودرو خود نصب کنند .
وی گفت : در صورتی که نرخ نامه ای در تاکسی نباشد ، مسافران می توانند این مورد و سایر تخلفات را به سازمان تاکسی رانی گزارش دهند .
دربندی زاده ، شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۱۰ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۷۱۳۳ را تلفن رسیدگی به شکایات اعلام و تاکید کرد که این خطوط شبانه روزی است .
وی افزود : مردم باید از حقوق خودشان دفاع کنند و شکایات را از جمله دریافت کرایه متفاوت در یک مسیر را به سازمان تاکسی رانی اطلاع دهند .
دربندی زاده در خصوص توزیع نامتوازن تاکسی در خیابانهای شهر قزوین هم گفت : میزان مسافر در توزیع تاکسی در خیابانهای مختلف تعیین کننده است .
وی اضافه کرد: در خیابانهای پر مسافر انگیزه راننده تاکسی برای جابه جایی مسافر بیشتر است و در خیابانهای خلوت ، جابه جایی مسافر برای راننده تاکسی مقرون به صرفه نیست .
دربندی زاده ، هزینه تعمیرات ، اقساط ، بیمه خودرو و سوخت را از جمله هزینه های صاحبان تاکسی نام برد و گفت : رانندگان تاکسی مکانهایی را برای جا به جایی مسافر انتخاب می کنند که از نظر درآمد برای آنان توجیه داشته باشد .
به گفته مدیرعامل سازمان تاکسی رانی قزوین در حال حاضر بالغ بر ۴ هزار دستگاه تاکسی و آژانس کار جابه جایی مسافر را در شهر قزوین بعهده دارند که این تعداد تاکسی در مقایسه با جمعیت شهر زیاد است .
انتهای پیام/.